Polecamy z Sadowniczy.pl:

Ogrodnik Tomek to największy polski blog poświęcony ogrodom, ich tworzeniu i pielęgnacji. Zamieszczamy w nim porady ogrodnicze, pomysły na wspaniały ogród oraz reportaże z ogrodów mniej i bardziej znanych. W plebiscycie Blog Roku 2011 ogrodnikTomek.pl znalazł się  finałowej dziesiątce z ponad 800 blogów w kategorii „Moje zainteresowania i pasje”.

Nasze najlepsze kampanie

ogrodnik-klienci-reklama2-01

ogrodnik-klienci-reklama2-02

ogrodnik-klienci-reklama2-03

Duże kampanie (budżet powyżej 5 tysięcy) organizowałem z firmami:

ogrodnik-tomek-kampanie-reklamowe

Inne firmy które promowały się u nas:

ogrodnik-tomek-blog-reklama

Media, z którymi organizowałem kampanie reklamowe:

ogrodnik-tomek-media-wspolpraca

Oraz inne media, w których pojawiały się nasze publikacje (zobacz niektóre):

ogrodnik-tomek-media

Oferta współpracy

Jesteśmy otwarci na współpracę reklamową. Każdą kampanię przygotowujemy indywidualnie, tak aby Państwa produkt zyskał na niej jak najwięcej. Mamy w zespole osoby doświadczone w marketingu dla największych marek, dzięki czemu kampania zorganizowana jest od A do Z i nie wymaga od Państwa dodatkowych kosztów.

Rekomendujemy kampanie angażujące użytkowników, w których buduje się pozytywne emocje związane z Państwa marką. Oto przykłady możliwych akcji promocyjnych:

1. Metamorfoza sponsorowana / jako nagroda w konkursie.

To sprawdzona, bardzo pozytywnie odbierana forma promocji. W skrócie formuła: ogłaszamy konkurs na „najgorszy” balkon / taras / ogród, wybieramy „ofiarę” metamorfozy, przeprowadzamy ją z użyciem i lokowaniem produktu sponsora. Informacje o sponsorze przewijają się przez wszystkie etapy: od ogłoszenia konkursu, po finał. Istnieje możliwość przeprowadzenia metamorfozy w wersji VIDEO.

2. Konkursy z nagrodami

Na blogu organizowane są konkursy z nagrodami dla czytelników. Mogą to być konkursy fotograficzne. Konkurs związany jest z fundatorem nagród, a dzięki temu zdobywają Państwo klientów, a przekaz reklamowy odbierany jest jako pozytywne skojarzenie z marką, a nie niechciana reklama. Zorganizowane konkursy:

  • Konkurs „Zrób to sam w ogrodzie” – współorganizowany z serwisem e-ogrody.pl, w którym do wygrania było szkolenie ogrodnicze firmy Gordo o wartości 1 500 złotych – zobacz: artykuł o konkursie, głosowanie w serwisie e-ogrody, podsumowanie, powiązany artykuł o szkoleniu.
  • Konkurs „Kwitnąca wiosna” – konkurs promujący zestaw do nawadniania firmy Blumat, nadesłano ponad 200 zdjęć. Głosowanie odbyło się na Facebooku – zasięg ponad 6 tysięcy użytkowników. Zobacz: artykuł o konkursie, głosowanie, wyniki.
  • Konkurs „Pojedynki zdjęć” gdzie wraz z 6 innymi blogerami pojedynkowaliśmy się z użytkownikami serwisu Interia. Konkurs promował aparat Canon. Zobacz artykuł.

3. Fotoreportaże

Na moim blogu dużą popularnością cieszą się fotoreportaże z wydarzeń ogrodniczych, ale nie tylko. Jeśli są Państwo organizatorem takiego wydarzenia, zapraszam do kontaktu. Możemy także opublikować zapowiedź imprezy i promować ją na Facebooku. NIE publikujemy informacji prasowych z wydarzeń, w których nie uczestniczymy.

4. Testowanie produktów

Jeśli posiadają Państwo produkt, który zainteresuje moich czytelników, niekoniecznie bezpośrednio związany z ogrodnictwem, mogę podjąć się jego testowania. Taki artykuł zawiera szczegółowy opis oraz zdjęcia z testów.

  • Opryskiwacz plecakowy Kwazar – jeden z wielu artykułów ze współpracy z tą marką
  • Test elektronarzędzi Niteo – marki własnej sieci Biedronki, do dziś z recenzją zapoznało się ponad 20 tysięcy osób, a artykuł jest na pierwszym miejscu w Googlach na hasło „Niteo”
  • System nawadniania kropelkowego Blumat – testowany i promowany wraz konkursem „Kwitnąca wiosna”
  • Aparat Canon EOS M – który testowany jest w ramach „Pojedynków zdjęć” – akcji Canona i Interii.

5. Inne artykuły na blogu

Zamieszczam na blogu artykuły opisujące produkt, bądź usługę ogrodniczą. Staram się nie zamieszczać gotowych artykułów, treść jest przygotowywana przeze mnie. Przykłady artykułów:

6. Obecność w innych mediach

Oferuję fachowe artykuły ogrodnicze, które mogą Państwo publikować w swoich serwisach. Mam też doświadczenie w kwestiach występów telewizyjnych.

  • Występy gościnne w „Pytaniu na Śniadanie” w TVP2: ponad 10 występów, większość do obejrzenia tutaj.
  • Programy z lokowaniem produktu: dla producenta preparatu Humus został przygotowany fragment programu „Pytanie na Śniadanie” transmitowany z mojego ogrodu, w którym został przeze mnie zaprezentowany ten produkt.
  • Artykuły i wywiady w tytułach prasowych, m.in. Magnolii, Gazecie Wyborczej, dzienniku Metro, Newsweeku – do przejrzenia tutaj.

7. Reklama banerowa / afiliacja.

Zapewniam przystosowanie grafiki dostarczonej przez Reklamodawców do wymiarów poszczególnych form reklamy. Istnieje również możliwość wstawienia elementów dynamicznych. Kampanie banerowe najlepiej działają w połączeniu z konkursami i artykułami o produkcie na blogu.

  • W okresach sprzedażowych na blogu prowadzona jest kampania sklepu internetowego Sadowniczy.pl, w różnym nasileniu o rozliczeniu prowizyjnym. Tylko w pierwszym sezonie z ruchu pochodzącego z domeny ogrodniktomek.pl sklep zanotował ponad 40 tysięcy złotych obrotu. To tylko dowód na to, że przy dobrze dobranych produktach i kampanii blog może przełożyć się na bezpośrednią sprzedaż.

8. Promocja na Facebooku

Moja strona na Facebooku Lubię ogród – Ogrodnik Tomek posiada ponad 10 tysięcy aktywnych fanów. W ramach współpracy mogę promować Państwa treści wśród swoich czytelników.

9. Poradnik filmowy

Po prostu zapraszam do zapoznania się z serią „Niech żyje ogród” (tutaj). Istnieje możliwość zrealizowania podobnych filmów z tą samą ekipą realizującą lub w innej formie.

Ziemovit_odcinek_5

Chętnie rozważę również inne formy współpracy zaproponowane przez Państwa.

Każdą kampanię kończymy szczegółowym podsumowaniem, wraz ze statystykami odwiedzin promowanych treści, liczbą kliknięć i innymi danymi mierzącymi skuteczność kampanii. Takie podsumowanie przygotowujemy w postaci raportu w PDFie. Mogą więc być Państwo spokojni o mierzalność wyników inwestycji promocji na blogu.

Przedstawiam też statystyki miesięczne ze środka sezonu ogrodniczego 2016:

ogrodnik-tomek-stats

Zapraszam do kontaktu

Filip Misiewicz – menadżer

tel. 694 505 256
kontakt@ogrodniktomek.pl

Projekt Zieleń Tomasz Kok
ul. Białołęcka 150E, 03-253 Warszawa
NIP 5242747254

Google+ Strona oparta na WordPress / WooThemes. Kreacja i wykonanie Wyspa Kreatywna.